Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Bukti Kewujudan Pejabat dan Kilang Mesin ATM dan Pemilik di Kiev

Pembukaan Grand Malaysia di Kuala Lumpur, 15 Oktober 2018 sokongan oleh www.aitrades.org



Pada 2 September 2018 pemimpin tertinggi dari Indonesia, Singapura melawat ibu pejabat dan loji pengeluaran atm di Kiev. Dalam menjalankan pasukan bisnes www.aItrades.org, yang paling penting adalah:

1. Bersifat jangka panjang, diwariskan dan sah dari segi undang-undang di Estonia, Brazil dan Amerika.
2. Boleh dilihat, dikunjungi dan bertemu pemilik syarikat untuk mengetahui visi dan misinya.
3. Perkongsian keuntungan bagi pelabur sebenar pasif masuk akal dan terdapat komisen bagi ejen pengedar.
4. Bukan permainan wang, bukan Ponzi, tidak berbahaya dan tidak merugikan orang lain.
5. Tiada pendapatan tetap atau janji palsu, semuanya berdasarkan perniagaan telus.

bitcoin crypto currency Aitrades Malaysia

Kali pertama melawat Ukraine, negara bekas Rusia dan penduduknya ramah dan persekitaran serta suhu mesra. Kepercayaan merupakan perkara utama dalam perniagaan dan altrades.org adalah sangat sesuai untuk mereka yang ingin memulakan perniagaan baru mahupun senior yang mahukan syarikat yang stabil dalam membina rangkaiannya. Facebook Aitrades Malaysia adalah komuniti ahli kumpulan Aitrade Malaysia dan Asia.

Pada masa ini ada beberapa negara yang sedang berkembang seperti Ghana, South Africa, Nigeria, juga diadakan pre event seminar di China pada 16 September 2018, Thailand pada 26 September 2018, Osaka pada 22 September 2018, Tokyo pada 23 September 2019, Hanoi Vietnam, Manila Filipina pada 30 september 2018, Malaysia 15 Oktober 2018, Singapor pada 27 Oktober 2018, kemuncaknya grand Launching global pada 11 November 2018 di Kiev Ukraine.

bitcoin crypto currency Aitrades Malaysia

Kita harus tahu syarikat harus untung dan terbukti dari hasil timbang tara robot, pengeluaran atm kira-kira 1000 buah per bulan yang dihantar ke Inggeris, Europe, Amerika Syarikat (USA), Brazil, China, United Arab dan Jepun serta Korea Selatan. Setiap 3-5 tahun ada penambahan teknologi baru, seperti perlombongan, ICO, perdagangan dan perluasan pemasaran baik secara online maupun offline.

Untuk menyertai, anda boleh mendaftar secara percuma di www.aItrades.org, jika berminat dengan pasif add fund agreement, berperanan aktif mempunyai personal link sebagai agen pengedar antarabangsa. Untuk Indonesia hubungi, +6281331603988, Malaysia Datowan, Singapura Mentor Bob, Ghana Mr.Kachim, Abu Dhabi Surendra dan Gazal serta Dubai Walid.

bitcoin crypto currency Aitrades Malaysia

Terdapat 4 pakej yang ada bermula dari 0.01 btc sehingga 5 btc ke atas dan profit harian 0,01-0.4% serta compound system pasif. Komisen maksimum 20 btc sehari untuk orang yang aktif.
Lebih baik anda cuba daripada tidak berbuat apa-apa.

Sokongan 24 jam dalam backoffice berupa Telegram chat, ada group member Whatsapp dan juga Facebook Tedy Sutanto.

bitcoin crypto currency Aitrades Malaysia

Inilah cara melipatgandakan bitcoin, ternak bitcoin tanpa rumit dan mempercepatkan untuk mengubah hidup kepa yang lebih baik. Setiap Isnin kita hanya menekan butang run ai untuk mendapatan keuntungan setiap hari, kalau lupa kita boleh klik di hari kita dalam talian untuk kontrak 365 hari ini.



Kalau kami sudah mempertaruhkan wang, tenaga bahkan risiko pergi jauh melihat pejabat dan mesyuarat di pelbagai negara serta membawa peluang ini untuk membantu orang ramai, sekarang giliran anda untuk menjadi bukti bersama kami berjaya dan bebas financial mempunyai mentor guru dalam dunia bitcoin crypto currency masa depan. Lihatlah anda dalam acara pembukaan besar Malaysia di Kuala Lumpur pada 15 Oktober 2018 nanti.

Jom daftar sekarang!
bitcoin crypto currency



23 ulasan for "Bukti Kewujudan Pejabat dan Kilang Mesin ATM dan Pemilik di Kiev"

  1. Bagus jugak pelaburan bitcoin ni kan.Tapi kena hati2 kalau nak bermain dengan benda sebegini.Sebab sekarang ramai scammer kan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya betul tu. kena hati-hati dan kena pandai pilih

      Padam
  2. salam..
    yaya singgh sini..

    BalasPadam
  3. Makin berkembang penggunaan bitcoin sekarang ni. One day nanti banyak la mesin dari altrades di Malaysia kalau ramai dh guna pakai bitcoin dlm urusan seharian

    BalasPadam
  4. tengah famous lagi kan bitcoin ni tengok ramai dah untung tapi kita je risau hahaha

    BalasPadam
  5. 1st time tau psl kilang mesim atm..bitcoin pn ada juga dgr2 tp tk amik tau sgt..tq for sharing

    BalasPadam
  6. Bitcoin dah merata rata di sana sini. cuma pelaksanaan tu tak ada orang kawal macam bank pusat. Ibu tak minat sangat bahagian ni.

    BalasPadam
  7. baru tahu ttg kewujudan mesin ni..tapi rasanya nak join pelaburan ni kena ada ilmu betul-betul..takut tersilap langkah

    BalasPadam
  8. Benda benda macam ni sebenarnya pada saya rumit sangat nak difahami. Jadi saya prefer invest kepada benda yang memang saya dah faham betul betul yakin.

    BalasPadam
  9. Sebelum masuk mana mana pelaburan, kena buat banyak kajian. Kita risau sangat kan duit susah nak cari. Lepas tu senang senang je orang nak tipu

    BalasPadam
  10. Kita kat Malaysia pun ada juga rasa company yang sedia buatkan kiosk macam ni hehehe tapi ini mesin ATM wow jauhnya pergi travel....

    BalasPadam
  11. Kalau saya ada kemampuan lebih, insyaallah masuk pelaburan yang lebih nampak depan mata dan saya faham benar sepak terajangnya.

    BalasPadam
  12. Ini entry lain dari Yang lain yang penah baca. Menarik tentang teknologi mesin atm.

    BalasPadam
  13. Seronok tengok kejayaaan yg sertai bitcoin. Tapi kalau nak sertai rasanya tak berani. Sebab takda ilmu

    BalasPadam
  14. Woww dasyatnya mesin dia..hehee..ramai join bitcoin, siapa yang pandai uruskan bolehla join,siapa yang tak paham takyah la masuk kan..

    BalasPadam
  15. Owh..ada proper office & kilang di sana ye..benda baru..tetapi org ramai takut untuk join sebab keliru antara scammer dan pemain kripto..perlu lebih banyak program kesedaran atau hebahan betul tentang kripto ni

    BalasPadam
  16. Still masih blur berkenaan bitcoin dn saham2 ni..tak berani. Kalau fh ada ilmu dan memahami baru leh join lah kot

    BalasPadam
  17. Bitcoin dah lama dgr mcm2 cerita tp tak berani nk join😊

    BalasPadam
  18. banyak jugak dengar cerita berkenaan pelaburan bitcoin ni. nampak macam menarik. cuma kurang jelas lagi tentangnya.

    BalasPadam
  19. Padat dgn info nie.. AM nak tanya jika AM ingin menjual bitcoin yg ada nie.. dimana & bagaimana AM hendak menjualnya yea??

    BalasPadam
  20. Hye! Jemput join giveaway, TQ :) https://greennnpandacraft.blogspot.com/2018/10/gpc-kawaii-octopus-giveaway.html

    BalasPadam