Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Design Template Responsive Blog Zinniaza.com

Design blog kesihatan


Macam-macam perkara yang boleh dikongsikan di blog kan? Kali ini Mai nak kongsi tentang blog yang berkongsi tentang info kesihatan, tips, petua dan cerita hariannya iaitu blog Zinniaza.com.

design blog murah


Kandungan utama blog Zinniaza.com adalah berkisarkan tentang makanan tambahan Shaklee. Jadi, header blog tersebut diletakkan beberapa produk Shaklee bagi menampakkan isi blog itu.

Blog custom made design ini dilengkapi dengan responsive dropdown menu tab serta ruangan kecil untuk carian di blog. Warna putih dan merah jambu pucat dipilih sebagai warna tema blog. Rekaan minimalis menjadi pilihan pemilik blog Shaklee ini.

Untuk lihat paparan penuh template, boleh terus ke blog Zinniaza.com.

Blog Zinniaza.com (www.zinniaza.com)
Pakej 4

design blog murah


Template blog ini direka menjadi responsive dan mobile friendly. Di bawah adalah rupa paparan blog pada telefon pintar. Anda juga boleh semak di laman web responsivedesignchecker.com untuk melihat pelbagai paparan responsive.

design blog murah


Banner dan watermark blog Zinniaza.com


design banner murah
Banner
design watermark murah
Watermark

Bagaimana? Anda berminat untuk membuat tempahan design / edit blog dengan harga yang berpatutan? Anda boleh PM Mai di Facebook, emel dan juga Whatsapp. 

Macam-macam jenis tema blog seperti blog peribadi, blog perniagaan, blog persatuan, blog sekolah dan lain-lain lagi Mai boleh reka mengikut kehendak dan citarasa anda sampai jadi.

Kalau nak edit template readymade pun boleh, harga dijamin berpatutan dan puas hati.


Untuk sebarang pertanyaan atau membuat tempahan, boleh hubungi Mai melalui:

Facebook: FB page - MaisarahSidi.com atau
Email: maigraphikdesign[at]gmail.com atau
Whatsapp: 012-583 1965 (Mai)



1 ulasan for "Design Template Responsive Blog Zinniaza.com"