Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Murad Dew A Little Hydro-Dynamic Ultimate Moisture, Pelembap Kulit yang Bagus

Pelembap Kulit Jenama Murad, Hydro-Dynamic Ultimate Moisture



Dew A Little Hydro-Dynamic Ultimate Moisture | Kulit wajah yang sihat, lembap dan licin menjadi dambaan setiap mereka yang menginginkannya. Maka, penjagaan kulit perlu dititikberatkan.

Untuk mendapatkan kulit wajah yang diidamkan, sama seperti orang lain juga, Mai mengamalkan rutin penjagaan muka. Bermula dengan menggunakan pencuci muka yang sesuai dengan kulit, kemudian menyapu toner setelah selesai mencuci muka diikuti dengan pemakaian pelembap pada kulit wajah.

Bercakap tentang pelembap wajah, Mai sangat suka dengan pelembap yang Mai sedang guna sekarang ini. Dew A Little Hydro-Dynamic Ultimate Moisture daripada Murad. Nampak kesan positif pada kulit wajah hasil penggunaannya.

pelembap muka Murad

Kenapa kita perlu menggunakan pelembap wajah? Sudah pasti untuk memberi kelembapan seimbang pada kulit. Ia juga melindungi kulit daripada sinaran UV, mengurangkan tanda-tanda penuaan dan juga mencegah alergi mekap.

Sudah hampir seminggu Mai menggunakan Hydro-Dynamic Ultimate Moisture. Apa yang Mai dapat hasil daripada pemakaiannya adalah kelembapan kulit wajah seimbang dan yang bagusnya garis senyum juga semakin pudar. Kulit juga jadi lembut.

Menariknya pelembap ini, rasa ringan bila disapu pada wajah dan tidak meninggalkan kesan berminyak. Setakat ini, memang puas hati dengan hasil penggunaan pelembap ini.

pelembap muka Murad
Tiada kesan minyak

Mana tidaknya, Hydro-Dynamic Ultimate Moisture menggunakan teknologi asid hyaluronik. Ia meningkatkan keupayaan kulit untuk menarik dan mengekalkan air untuk penghidratan yang tahan lama. Pelembap bertekstur ringan ini menyediakan penghidratan 24 jam untuk mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedut pada kulit.

Selain itu, ekstrak kelapa juga digunakan bagi mengekalkan kelembapan yang lebih baik untuk menghalang dehidrasi dan memberi kulit tekstur licin muda. Bukan itu saja, Mentega Shea, avokado, bunga matahari dan minyak buah zaitun juga digunakan untuk membantu memulihkan kelembutan dan menyihatkan kulit. Pelembap ini dirumuskan tanpa Parabens, Sulfates, Phthalates dan Gluten yang membahayakan kulit.

Daripada maklumbalas, 92% melaporkan garis halus dan kedut kelihatan kurang kelihatan selepas 1 minggu penggunaan Hydro-Dynamic Ultimate Moisture ini. Hasilnya diyakini bukan? Kalau anda guna, pasti anda juga berpuas hati dengannya.

pelembap muka Murad

Kulit jenis apa yang sesuai menggunakan pelembap ini? Semua jenis kulit sesuai. Mereka yang memiliki kulit kering, kombinasi, normal dan sensitif boleh menggunakannya. Bagi sesiapa yang ada garis halus dan kedutan pada kulit wajah, elok sangat gunakan pelembap ini.

Nak hasil yang cepat, gunakan setiap hari pada waktu pagi dan malam sebelum tidur. Sapu pada kulit wajah. Bukan hanya pada wajah, tapi juga disapu pada leher dan dada.

Pelembap yang bersaiz mini edisi terhad ini sangat sesuai dibawa ketika bercuti dan mengembara. Nak ke mana-mana sekalipun, kesihatan kulit perlu dititikberatkan. Ia juga sesuai untuk dijadikan hadiah kepada yang tersayang.

Untuk meklumat lebih lanjut tentang Dew A Little Hydro-Dynamic Ultimate Moisture daripada Murad ini, anda boleh rujuk di laman web Dew A Little Hydro-Dynamic Ultimate Moisture (klik). Di situ anda juga boleh membelinya secara online.


6 ulasan for "Murad Dew A Little Hydro-Dynamic Ultimate Moisture, Pelembap Kulit yang Bagus "

  1. woaaah.. CT suka yang xdeee kesan minyak2 tu. kalo x rimas hehe..

    BalasPadam
  2. datang singgah ke sini. jemput singgah ke blog saya :)
    https://nurulnajihah38.blogspot.com/2019/01/new-year-new-goals-i-2019.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih :) ok dah balas kunjungan

      Padam