Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Efek Ramping Segera dengan Shapee 2 Way Body Shaper

Body Shaper Shapee yang Selesa



Shapee 2 Way Body Shaper | Rata-rata kaum hawa mementingkan bentuk tubuh masing-masing kan? Bagi Mai, bentuk badan yang yang menarik dapat menambah tahap keyakinan diri apabila berhadapan dengan orang lain. Masalahnya, apabila sudah dapat bentuk badan idaman, kadangkala bahagian perut pula buncit. Anda juga begini?

Mai dah dapat penyelesaian terhadap masalah ini. Pakai Shapee 2 Way Body Shaper, ramping pinggang dan kempis bahagian perut dengan segera. Seronoknya! Sebelum ini, Mai pernah mencuba beberapa body shaper tapi ini antara body shaper yang selesa dipakai.

Shapee 2 Way Body Shaper


Betul.. selesa sangat. Nak pakai dalam tempoh lama pun tak kisah kerana material fabriknya yang lembut dan nipis mempunyai liang udara yang membenarkan pengaliran udara berlaku. Secara tidak langsung membuatkan kulit selesa dengannya. Tak rasa panas pun ketika memakainya.

Body shaper yang dibuat daripada nylon dan spandex sesuai dengan kulit dan boleh meregang tanpa rosak. Kain luarnya berwarna beige dan lapisan kain bahagian dalamnya berwarna putih. Talinya boleh dilaras mengikut kesesuainya pemakai.

Shapee 2 Way Body Shaper


Apa yang menariknya dengan body shaper ini adalah ia direka untuk sentiasa "mengurut" mikro zon sasaran anda dan menjana haba untuk meningkatkan peredaran darah dan metabolisme untuk pembakaran lemak pada setiap pergerakan badan. Maknanya dapatlah ia membantu mengurangkan masalah perut buncit serta membentuk badan pada bahagian perut ke dada.

Kalau anda nak tahu, 2 Way Body Shaper ini boleh digunakan untuk dua cara yang berbeza dan kedua-dua cara itu mempunyai fungsi yang berbeza. Ia boleh dipakai sama ada dengan bentuk U atau V pada dada.

Bentuk U - dipakai untuk menaikkan payudara
Bentuk V - dipakai untuk memadatkan payudara.

Shapee 2 Way Body Shaper
Bentuk V
Body Shaper selesa
Bentuk U
Mudah saja cara nak memakainya. Sarungkan dari bawah, bermula dari kaki. Sampai pada bahagian punggung, tarik perlahan-lahan hingga ke atas. Pakai dalam tempoh 5 ke 8 jam sehari.

Harganya mampu milik, RM85 sahaja, terdapat dalam pelbagai saiz. Siapa berkebaya pada hari raya nanti? Eloklah kalau pakai sekali dengan Shapee 2 Way Body Shaper ini supaya dapat sorok perut buncit yang comel dan lemak-lemak disekelilingnya itu 😉


33 ulasan for "Efek Ramping Segera dengan Shapee 2 Way Body Shaper"

  1. wahhhhhh.. macam menarik je. kena dapatkan sekarang jugak nihh.. hehehe

    BalasPadam
  2. wahhhh patutlahh ramping aje seketul maisarah

    BalasPadam
  3. wah macam menarik je shaper dari shapee ni..lepas bersalin ni menggelebeh sana sini..blh guna shaper ni utk reshape blk..hihi

    BalasPadam
  4. Wahhh.. tengok pada material kainnya jenis sedap dipakai ni.. sejuk dan elastik ye kainnya? mesti tak panas kan?

    BalasPadam
  5. aiyakkk macam nak kena beli jugaklah...pakai masa bulan puasa nanti mesti kesan dia lagi bagus kan ....boleh bayangkan selesanya nanti camner

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya betul.. pakai masa bersenam lagi best tau

      Padam
  6. Nak raya ni memang perlukan shaper2 ni..maklum lah nak berkebaya raya ni..kalu tak byk pulak le lemak2 comei tersembul sana sini..hehehe. Boleh le nanti sis survey2 dulu produk ni..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe betui tu.. jom tengok-tengok dulu

      Padam
  7. menarik. pastinya untuk wanita kan? bolehlah nnti hadiahkan dkt bakal isteri atau kakak nnti :) terima kasih sharing. :)

    BalasPadam
  8. Kena test dulu ni tengok sesuai tak masa pakai. Biasa pakai yang hat bahagian bawah je. Banyak2 pakai rimas pulak. Masalah nak ke bilik air tu jenuh nak tanggal -pakai balik. Dah la jenis suka pi toilet. Haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni pakai yang atas je :) Ala-ala singlet

      Padam
  9. menarik..harap dapat keluarkan produk untuk lelaki jugak, kami kaum adam pun nak nampak kurus dan tegap bila keluar jalan-jalan. baru ramai awek pandang. ceh..ha ladies perlu ada satu dalam almari tau

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe.. mana tau nanti Shapee keluarkan produk untuk lelaki pula kan..

      Padam
  10. Alamak kita memnag dah lama
    Mencari produk shaper ni. Kebetulan perut
    Makin buncit. Best pulak cara nak pakai ni. Thanks sharing ya

    BalasPadam
  11. Makin cantik je la body kalau konsisten pakai body shaper ni kan. Macam kita ni dah kurus. Pakai pun agaknya takde effect kot kan. Kekeke

    BalasPadam
  12. Nampak menarik je bengkung ni .Rumah saya macam macam jenis bengkung ada tapi ada yang takntahan lama dan buat pinggang rasa sakit .bwngkung ni nampak selesa pulak .nak try la nanti

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh cuba yang ni nanti. Sedap pakainya ;)

      Padam
  13. Mak mak baru lepas bersalin ni pakai best jugak ni. Dah lah tengah breastfeed ni makan laju je. Berat badan dah naik, perut pun dah menggelebeh huhuuh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh sangat pakai body shaper ni. Boleh membentuk semula badan disamping senaman dan jaga pemakanan ;)

      Padam
  14. Wahhh best nya kalau pakai ni. Raya nak dekat ni leh get ready nak nampak kurus. hehe. Tapi Shapee ni mmg best la barang2 dia.

    BalasPadam
  15. Ruby lepas bersalin anak no 2 tak berbengkung pun. Rugi sangat rasanya. Lepas tu duk mencari shaper mcm ni. Tq share. Sebab tak tahan bawa lemak berlebihan ni. Stress.

    BalasPadam
  16. Eh rm85 je? Murahnya babe. Selalunya lagi mahal tau. I memang tengah tercari2 benda alah ni.

    BalasPadam
  17. Wah nak raya ni meati ada yang nak ramping kan.. Yangbenyukkan payudara tu nampak best pulak. .Hehehe. .Bgusla ade baju mcm ni. .Swnnag digunakan

    BalasPadam
  18. Wowww. Bentuk u utk tegang bentuk v untuk mantop ye. Aummmm. Hahaha. Boleh pakai sekali ke kalau nak dua2 functions?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bentuk U dan V tu depan belakang je. Kalau nak pakai ikut fungsi yang diinginkan, boleh pakai salah satu bentuk di dada :)

      Padam
  19. wah menariknya..akak ada guna nursing bra jenama shapee..pasni nak cuba baju shaper ni..untuk pakai raya ni pon elok..nak sembunyikan spare tyre yang banyak ni..

    BalasPadam
  20. Nampak gaya nnti kena keluarkan produk untuk lelaki jugaklah. Saya pon nk badan nampak elok jugak hehe

    BalasPadam