Lirik Lagu Pura-pura Bujang - Baby Shima

Pura-pura Bujang


Pura-pura bujang.. padahal sudah bertunang, sudah berkahwin. Jangan buat begini ya. Kasihan dengan pasangan. Kenapa perlu curang kalau boleh bawa bincang dengan pasangan tentang sesuatu masalah yang melanda? Jangan cari penyakit, jangan tambah masalah dengan perbuatan curang.

Tergoda dengan rasukan nafsu? Sudah jemu dengan yang dulu? Sebelum buat sesuatu yang dibenci orang iaitu curang, fikir dulu baik buruknya. Fikir tentang pasangan yang sudah bersusah payah bersama selama ini.

lirik lagu pura-pura bujang
Imej dari video Youtube Pura-pura Bujang



Lirik Lagu Pura-pura Bujang Nyanyian Baby Shima





Kantoi sekali lagi
Ada cinta tiga segi
Adakah dah bertunang dah berbini
Hati berbicara makin lama makin rasa
Sesuatu yang tak kena dengan dia

Kau fikir ku tak tahu
Tak payah nak menipu
Kau pecah tembelang

Mengapa oh mengapa
Jatuh cinta
Sedangkan kau sudah berpunya
Selamba oh selamba
Kau menggoda
Jangan sayang pura-pura bujang

Dia atau aku
Yang mana pilihanmu
Katakan saja aku ingin tahu
Baru kau nak peninglah
Kerut kerut kening
Guling guling
Guling guling
Macam tenggiling

Kau fikir ku tak tahu
Tak payah nak menipu
Kau pecah tembelang

Mengapa oh mengapa
Jatuh cinta
Sedangkan kau sudah berpunya
Selamba oh selamba
Kau menggoda
Jangan sayang pura pura bujang

Berwas was lah bila
Bercinta haa jangan
Dipatuk kasih pria berbisa
Jangan sekali dibelitnya

Mengapa oh mengapa
Jatuh cinta
Sedangkan kau sudah berpunya
Selamba oh selamba
Kau menggoda
Jangan sayang pura pura bujang

Sedangkan kau sudah berpunya

Jangan sayang pura pura bujang
Jangan sayang pura pura bujang


* Jangan curang, nanti lesung batu melayang 😁
Jaga hati bersama, baru cinta sampai syurga.


Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. masalahnya dia tu orang ramai da tau dia da kawen, tapi nak jugak menggatal dengan dia ekkk...ehhhh

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda. Live link tidak dibenarkan sama sekali, jika didapati anda berbuat demikian, komen akan dibuang serta merta. Harap maklum ;)