Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Kempen PG Mall Love You 3000, Ganjaran untuk Pelanggan

PG Mall, platform e-dagang nombor satu di Malaysia



Pada masa kini, aktiviti membeli-belah secara online menjadi pilihan ramai. Yang pastinya ia sangat memudahkan pengguna. Hanya perlu mencari barang keperluan di kedai online, pilih produk, masukkan dalam cart kemudian membuat bayaran dan tunggu barang sampai di rumah. Nak lagi mudah dan jimat, beli saja di PG Mall. Lagi menarik, PG Mall sedang mengadakan PG Mall Love You 3000, ganjaran untuk pelanggan yang membeli-belah di situ.

PG Mall
Laman web PG Mall


Apa itu PG Mall? Kalau anda nak tahu, PG Mall merupakan platform e-dagang nombor satu di Malaysia yang ditubuhkan sejak 2017. Ia adalah satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia. Lebih hebat, PG Mall menduduki tempat pertama dalam Malaysia menurut laporan pandangan Iprice.

PG Mall


Maybank QRPay 20% Cashback


Salah satu perkara menarik yang pelanggan pasti suka adalah menerima pulangan hasil daripada setiap perbelanjaan (cashback) apabila berbelanja di PG Mall. Siapa yang tidak mahu bukan? Sudahlah harga barangan yang ditawarkan berpatutan, dapat cashback pula. Kali ini, ada berita baik untuk pengguna akaun Maybank! Khas untuk pelanggan yang menggunakan akaun Maybank yang membuat bayaran dengan menggunakan Maybank QRPay.. pelanggan akan mendapat diskaun 20% dibatasi pada RM20 dengan perbelanjaan minimum RM30. Pelanggan perlu menggunakan 2 kali Maybank QRPay dalam tempoh kempen iaitu sah sehingga 6 Jun 2020.

Maybank QRPay 20% Cashback, PG Mall

Selain daripada membuat pembayaran menggunakan Maybank QR Pay atau pembayaran normal seperti pemindahan wang melalui akaun bank, pelanggan boleh saja menggunakan e-dompet (e-wallet). Untuk pengetahuan anda, PG Mall adalah satu-satunya platform e-dagang yang menerima semua e-dompet seperti GrabPay, Boost dan Touch’n Go eWallet.

PG Mall

Wah.. jadi, mudahlah kerja pelanggan untuk membuat pembayaran bukan? 


Kempen Love You 3000


Seronoknya berbelanja di PG Mall! Pelbagai tawaran disediakan untuk pelanggan. Sebagai menghargai pelanggan, sekarang ini, PG Mall sedang mengadakan kempen Love You 3000. Yang menarik tentang kempen ini adalah, PG Mall menyediakan ganjaran berupa hadiah cabutan bertuah kepada pelanggan dalam C-Wallet dengan nilai keseluruhannya RM3000. Wow, lumayan sekali ganjarannya!


Kempen PG Mall Love You 3000
Kempen PG Mall Love You 3000

Cabutan bertuah pula diadakan setiap dua minggu. Untuk melayakkan diri dalam kempen ini, pelanggan perlu membuat pembelian minimum bernilai RM30 dalam satu invois, secara automatik layak untuk menyertai cabutan bertuah ini. Pemenang cabutan bertuah pula akan diumumkan pada setiap 15 dan 30 hari bulan. Anda juga mahu menjadi salah seorang pemenang cabutan bertuah hadiah hebat ini? Tunggu apa lagi, cepat buka laman web PG Mall dan beli barang keperluan anda di situ.

Banyaknya manfaat berbelanja di PG Mall kan. Macam-macam tawaran hebat disediakan untuk pelanggan yang disayangi seperti Super Shocking Sale, Hot Day Sale dan lain-lain lagi yang pastinya memberikan penjimatan berganda kepada pelanggan. Harga barangan juga boleh dikatakan lebih murah daripada harga pasaran.



Forever Cashback sehingga 3.5%


Yang menariknya, pelanggan akan menerima pulangan hasil daripada setiap perbelanjaan apabila membuat pembelian di PG Mall. Setiap pembeli memperoleh pulangan tunai dari 0.5% hingga 3.5% untuk setiap pembelian yang dilakukan di PG Mall yang merangkumi hingga tiga peringkat rujukan. Peratusan ganjaran tunai bergantung pada kedudukan pembeli - Super Shopper, Premium Shopper dan Elite Shopper.



Untuk mendapat keuntungan dari peratusan pulangan tunai tertinggi, anda harus meningkatkan pembelian rujukan atau peribadi anda untuk meningkatkan kedudukan pembeli peribadi anda. Ganjaran wang tunai ini akan berterusan selagi anda atau rujukan anda terus membeli-belah di PG Mall. Oleh itu ia dipanggil "Forever Cashback ".


Konsep "ConsuMerchant"


Seperti yang diyatakan di atas, ia adalah konsep "ConsuMerchant" yang menjadi tanda dagang PG Mall, kata hibrid yang berasal dari perkataan, "Consumer" dan "Merchant". Ini adalah model perniagaan ekonomi perkongsian keuntungan tulen mereka sendiri yang memberi peluang kepada pengguna / pembeli, muda atau tua untuk menjadi usahawan dan membina empayar perniagaan tetap dengan PG Mall.




Bagi menghargai pengguna atau pembeli sebagai rakan niaga jangka panjang, PG Mall menawarkan ganjaran pengembalian wang berterusan kepada mereka sebagai ganti pembelian dan sokongan berterusan pelanggan, melalui program "Forever Cash Back", di mana pembeli juga akan diberi penghargaan kerana merujuk pembeli baru (menggunakan referral link) untuk membeli-belah dengan PG Mall melalui program rujukan pertama ini di dunia.

Untungnya pelanggan yang membeli-belah di PG Mall bukan? Banyak manfaat yang diterima. Apa yang dapat dilihat, kedua-dua pihak mendapat kebaikan daripadanya. Jadi, tunggu apa lagi? Jomlah ke PG Mall sekarang juga! Tak sabar nak membeli-belah di sana hehe.

Layari laman sesawang dan media sosial PG Mall untuk membeli-belah dan mendapatkan maklumat lebih lanjut di…

Laman sesawang: www.pgmall.my
Facebook: PGMallOfficial
Instagram: PGMall.my


13 ulasan for "Kempen PG Mall Love You 3000, Ganjaran untuk Pelanggan"

  1. macam-macam yang pg mall tawarkan. bestnya. tak la bosan asyik shopping dekat shopee dan lazada. pg mall bagi cash back pula.. lagi jimat shopping dekat situ. menarik!

    BalasPadam
  2. ramainya citer pasal pgmall.. saya sampai hari ni tak masuk2 lagi. kene masuk dah ni.. he

    BalasPadam
  3. Saya pun suka shopping kat pgmall sebab ada cashback dan banyak rewards.

    BalasPadam
  4. banyaknya campaign best dekat pgmall ni. menarik betul. especially yang cashback tu. boleh ni shopping kat sini.

    BalasPadam
  5. Memang menarik kempen kali ni. Love you 3000 tu bukan ke dalam Avengers Endgame? Nanti nak checklah barang apa yang ada dekat PG Mall :)

    BalasPadam
  6. Berbaloi sangat soping di PGmall ni, selain dari cashback tu, banyak tawaran yang di tawarkan, ganjaran pulangan dia sangat lumayan ...jom lee kita soping sekali hehehe

    BalasPadam
  7. bestnya ada kempen ganjaran untuk pelanggan, waktu yang sesuai untuk membeli belah banyak jimat dekat situ... jap lagi nak ke web PG Mall bye

    BalasPadam
  8. Best kan shopping online kemudian dapat cashback. Jimat kita berbelanja tau.. Heheh. .banyak ganjaran pg mall ni. Haritu dah tershopping dh

    BalasPadam
  9. Shopping jgn xshopping lgbest shopping kat PG Mall byk dpt diskaun

    BalasPadam
  10. Comey yer nama kempen. Teringat kat avenger end game. Hehe. Berbaloi lah shopping siap ada cash back ni kan

    BalasPadam
  11. berbaloi la shopping pastu dpt reward byk... best

    BalasPadam
  12. AWwww best kan, time macam ni memang banyak sales & promos sis nak shopping jap.

    BalasPadam
  13. Cashback memang wajib ada. Sebab kita boleh dapat pulangan bila berbelanja. Siapa lg nak bg kan.

    BalasPadam