Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Seronok Beli Nescafe Latte di PG Mall, Dapat Hadiah Percuma

Beli Produk Nestlé di PG Mall



Membeli barangan keperluan secara online banyak manfaatnya bukan? Mana tidaknya, ia dapat menjimatkan masa, tenaga dan paling menarik bab diskaun dan pelbagai tawaran hebat yang disediakan. Ada juga yang harga barangannya lebih rendah daripada kedai berdekatan kita. Kalau Mai memang suka membeli secara online, terutamanya di kedai online yang dipercayai. Salah satunya adalah PG Mall. 

Nah.. tengok ini. Alhamdulillah, bungkusan Nestlé daripada PG Mall yang mengandungi produk Nescafe Latte pelbagai perisa selamat tiba di rumah. Antara perisa Nescafe Latte yang ada seperti Hazelnut, Caramel, Mocha, Milk Tea dan Tropical Paradise.

nescafe latte


Siap dapat hadiah percuma lagi iaitu satu paket Maggi Sambal Tumis 30g dan satu sachet Everyday Malt 50g. Beli di PG Mall je senang 😁 Hanya beberapa klik dan buat bayaran, kemudian tunggu barang yang dipesan sampai di rumah.

Jom tonton video unboxing ini...



Pasti anda juga menggunakan produk Nestlé di rumah bukan? Anda jangan risau kalau barangan dapur hampir habis. Kalau anda sedang mencari pelbagai produk Nestlé, jom membeli belah online di PG Mall. Jadi Nestlé August Top Spender dan berpeluang untuk menang hadiah lumayan tau.

PG Mall Top Spender


Yang menariknya lagi, penghantaran percuma untuk pembelian produk Nestlé melebihi RM80. Siap dapat barang percuma lagi iaitu satu paket Maggi Sambal Tumis 30g dan satu sachet Everyday Malt 50g.

PG Mall Nestle


Jadi, nak tunggu apa lagi? Jom rebut peluang hebat ini. Jimat dapat, hadiah pun boleh dapat juga.
Jom cuci mata dan membeli-belah di PG Mall



Catat Ulasan for "Seronok Beli Nescafe Latte di PG Mall, Dapat Hadiah Percuma"