Eidul Adha - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

16 November 2010

Eidul Adha

Rangkap satu
Kata mula pendahuluanku
Salam mula cara kita
Sejahtera semua

Jangan banyak jangan sikit
Sederhana cukup
Cara aku cara kamu
Sama tak serupa

Pandanganku hanya ke langit biru
Sabar menanti kelam berlalu pergi
Tampil matahari berlari laju
Ku terbang tinggi
Menuju ke bintang itu

Siapa bilang siapa kata
Bulan itu jauh
Siapa sangka siapa tahu
Naik turun aku

Pandanganku hanya ke langit biru
Sabar menanti kelam berlalu pergi
Tampil matahari berlari laju
Ku terbang tinggi
Menuju ke bintang itu

Kau juga aku bukan tak biasa
Dah jatuh dan bangun semula

Semua tahu semua tipu
Benar jadi palsu
Makin dekat makin mahu
Adrenalin laju

Berlari laju
Ku terbang tinggi
Menuju ke bintang itu

Artis : Faizal Tahir

best la lirik lagu ni......suke3!!!

emm....mesti sume pelikkan?.Tajuk post lain,titibe starter nye pulak lain..haha..gimik je tu..taip post sambil dengar lagu ni. Tu yang gatal nak post sekali liriknye..hihi..Yang sebenarnya nak wish selamat hari raya aidiladha untuk sume sahabat yang beragama Islam khususnya..lari sikit..hhehe


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

hihi...kelakar la pix ni..pape pun selamat hari raya aidil adha untuk sume :)

salam . . .

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda