Eidul Adha - MaisarahSidi.com Eidul Adha

Eidul Adha


Rangkap satu
Kata mula pendahuluanku
Salam mula cara kita
Sejahtera semua
Jangan banyak jangan sikit
Sederhana cukup
Cara aku cara kamu
Sama tak serupa
Pandanganku hanya ke langit biru
Sabar menanti kelam berlalu pergi
Tampil matahari berlari laju
Ku terbang tinggi
Menuju ke bintang itu
Siapa bilang siapa kata
Bulan itu jauh
Siapa sangka siapa tahu
Naik turun aku
Pandanganku hanya ke langit biru
Sabar menanti kelam berlalu pergi
Tampil matahari berlari laju
Ku terbang tinggi
Menuju ke bintang itu
Kau juga aku bukan tak biasa
Dah jatuh dan bangun semula
Semua tahu semua tipu
Benar jadi palsu
Makin dekat makin mahu
Adrenalin laju
Berlari laju
Ku terbang tinggi
Menuju ke bintang itu
Artis : Faizal Tahir
best la lirik lagu ni......suke3!!!
emm....mesti sume pelikkan?.Tajuk post lain,titibe starter nye pulak lain..haha..gimik je tu..taip post sambil dengar lagu ni. Tu yang gatal nak post sekali liriknye..hihi..Yang sebenarnya nak wish selamat hari raya aidiladha untuk sume sahabat yang beragama Islam khususnya..lari sikit..hhehe

hihi...kelakar la pix ni..pape pun selamat hari raya aidil adha untuk sume :)
salam . . .

Catat Ulasan

0 Ulasan