2011 pergi . . . 2012 datang - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

31 December 2011

2011 pergi . . . 2012 datang

31/12/2011
12:49pm

Assalamualaikum sume :)



Hari ni merupakan hari terakhir bagi tahun 2011. Selamat datang tahun 2012 ! . . . maknenye umur pun bertambah la setahun lagi...huhhhhh...tidak perlu mengeluh kerana sume yang hidup pasti menempuh tua.

Nak masuk tahun baru ni mesti ade yang da menyenaraikan azam-azam baru kan?...kan3?..kan3? (suda la tu...) . .sampai buat senarai tu. Mesti belambak ni. Yang tahun sebelum ni punye azam da tertunai ke? ehehe . Nak senarai berapa banyak pun tak pe..sendiri punye hal kan :)

Saya jugak seperti orang lain. Ade azam (bukan pakwe sebenar . . .). Azam saya biasa je. Tahun ni program ijazah sarjana muda bermula. Jadik, saya berazam nak dapat Anugerah Dekan SETIAP SEMESTER. InsyaAllah...dan jugak azam sampingan yang lain.hehe.

Ok la ... SELAMAT TAHUN BARU untuk sume pembaca. :)
moge tahun yang mendatang ni lebih baik daripada tahun yang sebelumnye...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda