BEN ASHAARI AJAK KORANG KRITIK BLOG AKU - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

06 March 2012

BEN ASHAARI AJAK KORANG KRITIK BLOG AKU

6/3/2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua ^_^



Hari ni join segmen kritik mengkritik blog dari abang Ben. Orang kata, kritik tu lagi penting daripada pujian sebab kita dapat memperbaiki kekurangan. Kritikan dapat membantu kita mempelajari sesuatu daripadanya.

Blog ni jugak mempunyai kekurangan. Tak salah kan kalau nak kritik atau mengutarakan pendapat tentang kekurangan blog ni ^_^. Jadi, korang boleh la mengkritik secara hikmah agar sama2 dapat manfaatnya. :)

Nak join segmen ni? Klik banner di atas ni ye.

*Cepatttt … Tutup malam ni , pukul 7 malam ( 6/3/2012) ..


8 comments:

  1. tadi tak jumpa button komen...bila tekan title post,baru nmpk.hehehe

    oke da ne :)

    ReplyDelete
  2. Dari segmen yang sama

    http://www.azhafizah.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-korang-kritik-blog-aku.html

    ReplyDelete
  3. Nice blog

    Background pon smart


    jom pergi blog saya pulak

    http://blogbudaksengal.blogspot.com/2012/03/segmen-ben-ashaari-ajak-korang-kritik.html

    ReplyDelete
  4. header lawa gila ! ^_^
    yang lain semua okay .

    jom !
    kritik blog mun . ^_^
    kritik laa puas puas okay . :)

    http://lovemimuviolettaxious.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-korang-kritik-blog-aku.html

    ReplyDelete
  5. blog simple but nicee...keep on blogging yaaa..weee

    jemput singgah:
    http://zakirulrahim.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-korang-kritik-blog-aku.html

    ReplyDelete
  6. dtg dr segmen abg ben,
    blog awak..shida se ok je kemas xpelu kritikan :)

    jom kritik blog shida,
    http://duniakushida.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. salam..blog ni ok xde masalah
    jom tukar bloglist

    nak komen sy?
    http://akusijebat.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-korang-kritik-blog-aku.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda