KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

06 March 2012

BEN ASHAARI AJAK KORANG KRITIK BLOG AKU

6/3/2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua ^_^



Hari ni join segmen kritik mengkritik blog dari abang Ben. Orang kata, kritik tu lagi penting daripada pujian sebab kita dapat memperbaiki kekurangan. Kritikan dapat membantu kita mempelajari sesuatu daripadanya.

Blog ni jugak mempunyai kekurangan. Tak salah kan kalau nak kritik atau mengutarakan pendapat tentang kekurangan blog ni ^_^. Jadi, korang boleh la mengkritik secara hikmah agar sama2 dapat manfaatnya. :)

Nak join segmen ni? Klik banner di atas ni ye.

*Cepatttt … Tutup malam ni , pukul 7 malam ( 6/3/2012) ..


Kongsikan

Artikel berkaitan

BEN ASHAARI AJAK KORANG KRITIK BLOG AKU
4/ 5
Oleh

Langgan melalui email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk melanggan.

8 komen

Tulis komen
avatar
6.3.12

tadi tak jumpa button komen...bila tekan title post,baru nmpk.hehehe

oke da ne :)

Reply
avatar
6.3.12

Dari segmen yang sama

http://www.azhafizah.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-korang-kritik-blog-aku.html

Reply
avatar
6.3.12

Nice blog

Background pon smart


jom pergi blog saya pulak

http://blogbudaksengal.blogspot.com/2012/03/segmen-ben-ashaari-ajak-korang-kritik.html

Reply
avatar
6.3.12

header lawa gila ! ^_^
yang lain semua okay .

jom !
kritik blog mun . ^_^
kritik laa puas puas okay . :)

http://lovemimuviolettaxious.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-korang-kritik-blog-aku.html

Reply
avatar
6.3.12

blog simple but nicee...keep on blogging yaaa..weee

jemput singgah:
http://zakirulrahim.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-korang-kritik-blog-aku.html

Reply
avatar
7.3.12

dtg dr segmen abg ben,
blog awak..shida se ok je kemas xpelu kritikan :)

jom kritik blog shida,
http://duniakushida.blogspot.com/

Reply
avatar
7.3.12

salam..blog ni ok xde masalah
jom tukar bloglist

nak komen sy?
http://akusijebat.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-korang-kritik-blog-aku.html

Reply

Terima kasih atas komen anda