Hadiah Comel dari Jerman

Hadiah Comel dari Jerman

Alhamdulillah rezeki, saya telah terpilih sebagai salah seorang pemenang Giveaway Souvenirs Europe by Jindrisska. Hadiahnya berupa keychain terompah kayu yang comel dari Holland. Sebenarnya dah lama hadiah ini sampai di rumah. Minggu lepas tak silap.

keychain, terompah comel
Bungkusan yang terbang dari Jerman ke Malaysia
keychain, terompah comel
Ini hadiahnya..comel kan
keychain, terompah comel
Boleh gantung kat beg :)
Terima kasih Aisya atas hadiah comel ni. Jauh terbangnya dari Jerman ke Malaysia. Semoga Aisya pemilik blog jindrisska.blogspot.my dipermudahkan dalam segala urusan.


{ 14 comments.. read them below or add one }

Diana Rashid Diana Rashid November 04, 2015
cantiknya..comel..kasut eik??
The Kehalusan Kelembutan The Kehalusan Kelembutan November 04, 2015
tahniah kak , rezeki dari jauh tu
fifie feyca fifie feyca November 04, 2015
wah bestnya.. comel lak tu.. congratulation sis :)
sofie adie sofie adie November 04, 2015
tahniah akak!
Barang dari negara favourite tu....
Fieza Sani Fieza Sani November 05, 2015
ala..homeynyaa terompah tu..hehe
FarhanahAdzlan FarhanahAdzlan November 05, 2015
cantik dan comel hadiahnyaaa :)
Eintan Nurfuzie Eintan Nurfuzie November 05, 2015
comelnya.. tahniah2

Jemput singgah blog Nurfuzie.com
Amanda Suria Amanda Suria November 05, 2015
Tahniah Mai....akak dapat jugak travel book....hehehehe
sabree hussin sabree hussin November 06, 2015
Jauh betul keychain ni berjalan :D
Farah Arina Farah Arina November 08, 2015
tahniah awak. comel betul hadiah tu. :ng
Ms. Kejupenyet Ms. Kejupenyet November 16, 2015
Alolooo comelnye kak..
tahniah!
adianiez AIDA adianiez AIDA November 19, 2015
wow terbaik!
dari jerman tu yg teristimewa...

Terima kasih atas komen anda. Live link tidak dibenarkan sama sekali, jika didapati anda berbuat demikian, komen akan dibuang serta merta. Harap maklum ;)