KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

04 November 2015

Hadiah Comel dari Jerman

Hadiah Comel dari Jerman

Alhamdulillah rezeki, saya telah terpilih sebagai salah seorang pemenang Giveaway Souvenirs Europe by Jindrisska. Hadiahnya berupa keychain terompah kayu yang comel dari Holland. Sebenarnya dah lama hadiah ini sampai di rumah. Minggu lepas tak silap.

keychain, terompah comel
Bungkusan yang terbang dari Jerman ke Malaysia
keychain, terompah comel
Ini hadiahnya..comel kan
keychain, terompah comel
Boleh gantung kat beg :)
Terima kasih Aisya atas hadiah comel ni. Jauh terbangnya dari Jerman ke Malaysia. Semoga Aisya pemilik blog jindrisska.blogspot.my dipermudahkan dalam segala urusan.


Kongsikan

Artikel berkaitan

Hadiah Comel dari Jerman
4/ 5
Oleh

Langgan melalui email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk melanggan.

14 komen

Tulis komen
avatar
4.11.15

cantiknya..comel..kasut eik??

Reply
avatar
4.11.15

tahniah kak , rezeki dari jauh tu

Reply
avatar
4.11.15

wah bestnya.. comel lak tu.. congratulation sis :)

Reply
avatar
4.11.15

tahniah akak!
Barang dari negara favourite tu....

Reply
avatar
5.11.15

ala..homeynyaa terompah tu..hehe

Reply
avatar
5.11.15

cantik dan comel hadiahnyaaa :)

Reply
avatar
5.11.15

comelnya.. tahniah2

Jemput singgah blog Nurfuzie.com

Reply
avatar
5.11.15

Tahniah Mai....akak dapat jugak travel book....hehehehe

Reply
avatar
6.11.15

Jauh betul keychain ni berjalan :D

Reply
avatar
8.11.15

tahniah awak. comel betul hadiah tu. :ng

Reply
avatar
16.11.15

Alolooo comelnye kak..
tahniah!

Reply
avatar
19.11.15

wow terbaik!
dari jerman tu yg teristimewa...

Reply

Terima kasih atas komen anda