04 November 2015

Hadiah Comel dari Jerman

Hadiah Comel dari Jerman

Alhamdulillah rezeki, saya telah terpilih sebagai salah seorang pemenang Giveaway Souvenirs Europe by Jindrisska. Hadiahnya berupa keychain terompah kayu yang comel dari Holland. Sebenarnya dah lama hadiah ini sampai di rumah. Minggu lepas tak silap.

keychain, terompah comel
Bungkusan yang terbang dari Jerman ke Malaysia
keychain, terompah comel
Ini hadiahnya..comel kan
keychain, terompah comel
Boleh gantung kat beg :)
Terima kasih Aisya atas hadiah comel ni. Jauh terbangnya dari Jerman ke Malaysia. Semoga Aisya pemilik blog jindrisska.blogspot.my dipermudahkan dalam segala urusan.


14 komen

cantiknya..comel..kasut eik??

wah bestnya.. comel lak tu.. congratulation sis :)

tahniah akak!
Barang dari negara favourite tu....

ala..homeynyaa terompah tu..hehe

cantik dan comel hadiahnyaaa :)

comelnya.. tahniah2

Jemput singgah blog Nurfuzie.com

Tahniah Mai....akak dapat jugak travel book....hehehehe

Jauh betul keychain ni berjalan :D

tahniah awak. comel betul hadiah tu. :ng

Alolooo comelnye kak..
tahniah!

wow terbaik!
dari jerman tu yg teristimewa...

Terima kasih atas komen anda. Live link tidak dibenarkan sama sekali, jika didapati anda berbuat demikian, komen akan dibuang serta merta. Harap maklum ;)

EmoticonEmoticon