Hadiah Comel dari Jerman - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

04 November 2015

Hadiah Comel dari Jerman

Hadiah Comel dari Jerman

Alhamdulillah rezeki, saya telah terpilih sebagai salah seorang pemenang Giveaway Souvenirs Europe by Jindrisska. Hadiahnya berupa keychain terompah kayu yang comel dari Holland. Sebenarnya dah lama hadiah ini sampai di rumah. Minggu lepas tak silap.

keychain, terompah comel
Bungkusan yang terbang dari Jerman ke Malaysia
keychain, terompah comel
Ini hadiahnya..comel kan
keychain, terompah comel
Boleh gantung kat beg :)
Terima kasih Aisya atas hadiah comel ni. Jauh terbangnya dari Jerman ke Malaysia. Semoga Aisya pemilik blog jindrisska.blogspot.my dipermudahkan dalam segala urusan.


14 comments:

  1. cantiknya..comel..kasut eik??

    ReplyDelete
  2. tahniah kak , rezeki dari jauh tu

    ReplyDelete
  3. wah bestnya.. comel lak tu.. congratulation sis :)

    ReplyDelete
  4. tahniah akak!
    Barang dari negara favourite tu....

    ReplyDelete
  5. ala..homeynyaa terompah tu..hehe

    ReplyDelete
  6. cantik dan comel hadiahnyaaa :)

    ReplyDelete
  7. comelnya.. tahniah2

    Jemput singgah blog Nurfuzie.com

    ReplyDelete
  8. Tahniah Mai....akak dapat jugak travel book....hehehehe

    ReplyDelete
  9. Jauh betul keychain ni berjalan :D

    ReplyDelete
  10. tahniah awak. comel betul hadiah tu. :ng

    ReplyDelete
  11. Alolooo comelnye kak..
    tahniah!

    ReplyDelete
  12. wow terbaik!
    dari jerman tu yg teristimewa...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda