Customized Mug dari Printcious - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

21 January 2016

Customized Mug dari Printcious

Mug Comel dari Printcious

Mug comel dari Printcious telah selamat tiba di rumah. Siapa PRINTCIOUS? Anda boleh baca di sini DIY Hadiah Unik dengan Printcious.com untuk lebih kenal dengan Printcious. Anda mesti baca kalau anda nak DIY hadiah untuk diberikan kepada yang tersayang dengan harga amat berpatutan dan mengikut kehandak anda. Anda tidak perlu pening memikirkan tentang hadiah untuk diberikan kepada orang yan tersayang atau kenalan anda. Klik sahaja Printcious pasti mudah kerja anda!

Bukan untuk hadiah sahaja, nak buat tempahan untuk diri sendiri pun boleh tau. Mug comel bertemakan warna merah jambu yang ditempah ini untuk kepunyaan saya sendiri. Saya main letak je gambar, logo dan nama, dah dapat di tangan comel juga J Ini adalah mug hasil customized sendiri.

mug, printcious

Saya berpuas hati dengan tempahan ini. Lepas ni boleh hadiahkan pula kepada yang tersayang. Hehe.

Memang mudah untuk membuat tempahan dengan Printcious. Bagaimana nak buat tempahan? Masuk sahaja ke laman web mereka. Kemudian pilih barangan yang diinginkan, DIY hadiah mengikut citarasa sendiri. Setelah berpuas hati, teruskan dengan pembayaran dan tunggu barang tersebut tiba di rumah. Mudah bukan? Kalau ada sebarang pertanyaan tentang cara-cara DIY hadiah atau sebagainya, tanya sahaja dengan Printcious pasti kerja anda jadi mudah. Servis dari Printcious memag bagus. Tidak perlu ragu-ragu lagi untuk buat tempahan dengan mereka.

Mulanya saya risau juga kalau mug yang saya tempah pecah sewaktu proses pengeposan, tapi ternyata mug ini sampai di rumah dalam keadaan yang baik tanpa pecah atau sumbing. Mana tidaknya, bungkusan yang dihantar, dibungkus dan dibalut dengan baik sekali. Jadi anda tidak perlu risau dengan, barang  anda. Pasti selammat tiba di rumah.

Anda dah mula tertarik dengan hadiah dan barangan yang disediakan di Printcious? Cepat-cepat ke laman sesawang Printcious untuk lihat dengan mata sendiri barangan dan tawaran yang disediakan. Pasti rambang mata dibuatnya. Yang penting anda puas hati dan penerima tersenyum dengan hadiah dari anda. Selamat membeli belah di Printcious!


8 comments:

  1. mmg cun barang dari printcious ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. cun kan..harga pun berpatutan

      Delete
  2. comelnya...
    nanti nak pi jenguk web tu...

    ReplyDelete
  3. ihihi comel. byk dah perasan printcious ni hihi nnt qila nk usha la huhuw

    ReplyDelete
  4. servis cpt ! best


    www.azlindaalin.com

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda