Promosi Wow dari Pizza Hut! - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

18 October 2016

Promosi Wow dari Pizza Hut!

Piza murah dari Pizza Hut

Siang tadi dapat flyers promosi pizza dari pekerja Pizza Hut. Wow! Memang mengancam betul tengok harga dia. Nasib tak nganga luas je masa tu. hehe. Murah kan harga piza ni. 

piza murah, Pizza Hut

RM15 je untuk saiz besar. Wow! Ada 14 pilihan piza yang boleh pilih. Sedap-sedap belaka. Harga promosi piza yang murah ni hanya sah untuk take -away saja. Beli bungkus bawa balik rumah makan dengan keluarga, lagi best! Tak rugi pun kan.

Antara 14 pilihan piza favourites yang boleh dipilih. Sedapnya Hawaiian Chicken tu.. meleleh air liur dah. heeee. 

piza murah, Pizza Hut

Promosi ini berlangsung dari 1 Oktober sehingga 30 November. Masa masih panjang lagi untuk merasai piza dari Pizza Hut dengan harga yang murah ini. 

Kena beli juga ni. Haishhh... tak boleh tahan.


2 comments:

  1. Lama betul tak makan dekat pizza hut nih..kalau dah murah cmni memang kena prgi la yer..hhehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda