Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Lazada Surprise Box Sempena Lazada 5th Anniversary Sale

Lazada Surprise Box 


Lazada Surprise Box selamat sampai petang semalam. Betul-betul terkejut sebab bungkusannya boleh tahan besar. Alhamdulillah, banyak betul barang-barang yang Lazada bagi. Surprise Box yang diterima ini adalah bersempena Lazada 5th Anniversary Sale. Maknanya Lazada dah masuk tahun kelima beroperasi. Tahniah dan Happy Birthday Lazada!

jualan murah lazada

Terima kasih Lazada. Seronok sangat! Bukan sekotak tapi ada tiga kotak semuanya. Berat lagi tu. Inilah bungkusan yang diterima petang tadi. 

lazada surprise box


Teruja betul nak buka bungkusan ni. Wah.. macam-macam ada. Betul-betul awesome!

lazada surprise box

Jom tengok barangan yang ada dalam Surprise Box dari Lazada. 

SIGNATURE SNACK
Klik > SIGNATURE SNACK

PENSONIC PERSONAL BLENDER
Klik > PENSONIC PERSONAL BLENDER

HOME FRAGRANCE HUSH PUPPIES
Klik > HUSH PUPPIES HOME FRAGRANCE


A6 SIZE NOTEBOOK BOTTLE
Klik > A6 SIZE NOTEBOOK BOTTLE

produk nestle
Klik > PRODUK NESTLE

HAIR DRYER, pengering rambut
Klik > CORNELL HAIR DRYER

KINOHIMITSU COLLAGEN DIAMOND
Klik > KINOHIMITSU COLLAGEN DIAMOND

PHOTOBOOK MURAH
Klik > PHOTOBOOK MALAYSIA

Banyaknya Lazada bagi. Terima kasih sekali lagi Lazada. Semua barangan di atas ini anda boleh dapatkan di laman web Lazada. Klik saja pautan yang telah disediakan di bawah gambar. Haaa.. kalau anda nak tahu sekarang ini sedang berlangsung Lazada 5th Anniversary Sale yang akan berlangsung selama 3 hari, bermula dari 22 sehingga 24 Mac 2017. Alamak.. kena cepatlah. Hari ni dah 24 Mac! 

Apa yang menariknya jualan ini? Menariknya, Lazada 5th Anniversary Sale ini ada diskaun sehingga 90%. Tak percaya? Klik pautan ini cepat untuk lihat apa yang anda boleh beli di Lazada dengan harga yang tak masuk akal ni > Lazada 5th Anniversary Sale. Bukan itu saja, Lazada juga menganjurkan beberapa peraduan yang anda patut sertai kerana hadiah yang ditawarkan sangat lumayan seperti tiket penerbangan ke destinasi rahsia dan pelbagai hadiah menarik lagi dengan membeli-belah di laman web Lazada.

Kalau buka laman web Lazada, mesti rasa macam-macam barang nak beli. Tambah pula harga sangat berpatutan dan mampu milik. Pelbagai jenama terkenal ada di Lazada. Apa yang anda perlu buat ialah cari, pilih, bayar dan tunggu barang sampai di rumah. Mudah kan?

Jadi, tunggu apa lagi. Masa akan berlalu. Jangan terlambat untuk membeli-belah barangan keperluan anda sementara jualan sempena Hari Jadi Lazada yang kelima ini masih berlangsung. 

 

2 ulasan for "Lazada Surprise Box Sempena Lazada 5th Anniversary Sale"

  1. bestnya dapat hadiah banyak

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama24 Mac, 2017

    bestnya dapat hadiah banyak.camna nak dapat hadiah lazada? kena aktif kempen ke?

    BalasPadam