Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Mug Comel dengan Rekaan Menarik di WePrintGift

Mug Comel daripada WePrintGift


Mug adalah barangan yang biasa ada di rumah atau di tempat kerja. Mug bukan sahaja digunakan untuk minum malah untuk perhiasan juga. Ia juga merupakan pilihan yang popular untuk barangan peribadi kegunaan sendiri dan dijadikan hadiah dalam pelbagai majlis dan acara yang berkaitan.

Lagi cantik dan menarik sesebuah mug itu jika disertakan dengan rekaan memukau hasil idea sendiri. Kemudian rekaan tersebut dicetak pada mug. Tapi bagaimana kita ingin mencetaknya jika tiada peralatan yang sesuai untuk itu? Jangan risau. Selesaikan masalah anda dengan WePrintGift. Mereka sedia membantu anda.
mug comel, WePrintGift
Mug daripada WePrintGift


Apa itu WePrintGift?


Pasti anda tertanya-tanya tentang WePrintGift kan? WePrintGift menyediakan servis membuat hadiah peribadi yang unik dengan merealisasikan reka bentuk yang kita inginkan dicetak pada barangan tertentu. Mereka juga menyediakan alatan reka bentuk yang memudahkan pengguna untuk mereka sendiri mengikut idea masing-masing di laman web tersebut. Harga yang ditawarkan untuk sesuatu barangan pula sudah pasti mampu untuk dimiliki oleh semua orang.
Laman Web WePrintGift

WePrintGift menawarkan sehingga 3,000 produk berkualiti tinggi untuk anda pilih, alat reka bentuk (design tools) mesra pengguna serta kaedah percetakan yang tahan lama, jaminan wang 100% dan bantuan perkhidmatan pelanggan yang cepat. Anda pasti merasai pengalaman membeli-belah yang menyenangkan di WePrintGift.

Pelbagai barangan menarik disediakan di WePrintGift, sama ada barangan kegunaan sendiri digunakan untuk menghiasi rumah atau hadiah yang sederhana namun amat bermakna buat penerima.


Teknologi Percetakan di WePrintGift


WePrintGift menggunakan teknologi percetakan pemindahan haba (heat transfer printing technology) untuk mencetak foto, nama atau mesej mengikut reka bentuk yang anda fikirkan. Anda boleh memilih untuk menggunakan alat reka bentuk mudah digunakan di laman web WePrintGift atau mereka bentuk sendiri menggunakan Adobe Photo atau Illustrator, memuat naik dan mencetak.

Ciri-ciri mug berkualiti yang disediakan WePrintGift:
  • Seramik
  • 3.25" Diameter, 3.75" Tinggi
  • Dishwasher and Microwave safe
  • Terdapat dalam 11oz
  • Mug Gred AA dengan kualiti premium
  • Dicetak sepenuhnya dengan monogram, logo atau mana-mana imej pada permukaan.
  • Terdapat dalam jenis Glossy dan Matte 
  • Tiada tempahan minimum diperlukan



Mug Peribadi WePrintGift yang Patut Dimiliki


Pada masa kini, hadiah yang menarik dan unik menjadi trend, semua orang ingin memiliki sesuatu yang bermakna kepada mereka.

Apa kata jika mug dengan hasil rekaan idea sendiri diberikan kepada yang tersayang. Pasti ia menjadi ingatan dan kenangan manis dalam hidup mereka. Anda boleh membuat mug peribadi sama ada dengan meletakkan foto, nama atau mesej untuk penerima.
mug comel, WePrintGift
Boleh letak foto, nama atau mesej

Mug sering menjadi pilihan sebagai hadiah atau juga kegunaan peribadi kerana ia digunakan setiap hari, jadi tidak hairanlah mug adalah salah satu pilihan yang paling popular untuk item peribadi atau idea hadiah! 


Cara untuk Membuat Tempahan di WePrintGift

Mudah sahaja cara untuk membuat tempahan di WePrintGift,  semudah ABC. Apa yang perlu buat ialah pergi ke laman web WePrintGift, kemudian...

Langkah 1 – Pilih barangan pilihan anda

Langkah 2 – Reka bentuk sendiri mengikut idea anda

Langkah 3 – Pesan

Mudah kan? Untuk lebih lanjut tentang cara membuat tempahan, anda boleh merujuk panduan yang disediakan di SINI.

Anda tidak perlu bersusah payah untuk mencari hadiah menarik dan unik buat yang tersayang dengan adanya WePrintGift. Apa tunggu lagi? Jom ke WePrintGift sekarang juga!

Laman web: www.weprintgift.com


4 ulasan for "Mug Comel dengan Rekaan Menarik di WePrintGift"

  1. bestnya ada cawan customade sendiri ni.. teringin pula nak ada satu.. hehe... nanti nak buatlah

    BalasPadam
  2. Sekarang dah makin mudah, web print ni menjimatkan, tak payah jalan sana sini cari kedai kan...

    BalasPadam
  3. Comel. Nak guna pun sayang macam ni. Hahah!

    BalasPadam