Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Berjimat Ketika Online Shopping dengan Lazada Voucher dari ShopBack Malaysia

Berjimat Ketika Online Shopping dengan ShopBack Malaysia


Membeli-belah secara atas talian atau online shopping menjadi trend masa kini kerana ia amat memudahkan, menjimatkan masa dan tenaga pengguna. Pengguna hanya perlu ke laman web beli-belah yang disukai, pilih barang dan membuat bayaran kemudian tunggu saja barang sampai di rumah. Anda suka online shopping di laman mana? Kalau Mai, sudah semestinya Lazada menjadi pilihan kerana terdapat pelbagai barangan keperluan disediakan. Tapi anda tahu tak sebenarnya anda boleh bayar dengan harga yang lebih murah ketika membeli di Lazada dengan menggunakan Lazada voucher  dari ShopBack Malaysia?

Lazada voucher dari ShopBack Malaysia

Betul ke boleh bayar dengan harga yang lebih murah ketika membeli-belah di Lazada? Ya betul tapi anda mesti menggunakan Lazada voucher dari ShopBack Malaysia sebab ada manfaat lain yang anda akan dapat. Dengan ShopBack Malaysia, anda akan dapat semula duit anda setelah berbelanja. Biar betul? Pelanggan setia Lazada mesti gembira kan? Yelah, dah berbelanja banyak, dapat duit pula lagi. Siapa yang tak mahu kan 😉 Sebelum pergi lebih lanjut, Mai terangkan serba sedikit tentang Shopback Malaysia.

ShopBack Malaysia


Shopback Malaysia

ShopBack Malaysia adalah laman rebat tunai atau cashback di mana anda benar-benar akan mendapatkan tunai kembali apabila anda membeli dengan peniaga rakan kongsi seperti Lazada, Hermo, Zalora, Expedia, ServisHero, easybook dan lain-lain daripada laman web Shopback. Untuk mendapatkan cashback, anda mesti membeli barangan atau menempah perkhidmatan di laman web terpilih menggunakan kod voucher dan diskaun yang disediakan ShopBack Malaysia. Jimat berganda tau!

ShopBack Malaysia

Selepas membuat bayaran, rebat tunai yang dikreditkan ke akaun ShopBack anda, kemudiannya boleh ditunaikan ke dalam akaun bank anda dengan wang tunai sebenar! Woww.. Perkhidmatan yang ditawarkan ShopBack Malaysia adalah sah dan mereka telah ditubuhkan bukan sahaja di Malaysia, Singapura, Filipina dan India, tetapi berkembang ke seluruh Asia tidak lama lagi. Shopback adalah cara yang bijak untuk membeli-belah atas talian!



Mesti anda teruja kan? Jom lihat apa yang menarik di ShopBack Malaysia...

Klik saja mana-mana kedai online yang anda suka untuk dapatkan barangan atau perkhidmatan yang diperlukan. Mai klik pada Lazada sebab nak membeli di situ. Apabila anda klik butang 'Activate Cashback', anda akan dibawa ke laman web Lazada.

ShopBack Malaysia

Lazada menawarkan 11% cashback. Wow!


Pada anda yang ingin atau sedang mencari barangan make-up dan juga produk penjagaan kulit, apa kata anda klik saja pada Hermo.

ShopBack Malaysia

Hermo menawarkan 2% cashback untuk anda.


Hari Raya bakal menjelma tak lama lagi, memang elok sangatlah membeli-belah barangan keperluan di sini. 11% cashback ditawarkan. Banyak tu!

ShopBack Malaysia


Lagi menarik, setiap rakan yang anda refer, anda akan dapat RM5. Rakan anda juga akan dapat RM5 untuk pembelian pertama.

ShopBack Malaysia


Haaa.. banyak kan kelebihan yang anda akan dapat dengan membeli-belah di Shopback Malaysia? Nak beli barang keperluan rumah, barangan dapur, barangan peribadi, produk kesihatan, nak tempah hotel, nak tempah tiket pengangkutan awam dan lain-lain lagi, semuanya boleh di Shopback Malaysia! Memang tak rugi berbelanja di sini. Jadi, anda kena cepat-cepat daftar ShopBack Malaysia. Klik ShopBack Malaysia untuk menikmati pelbagai penjimatan.

Jimat belanja, hati bahagia


3 ulasan for "Berjimat Ketika Online Shopping dengan Lazada Voucher dari ShopBack Malaysia"

  1. Memnag best shopping kalau cengginie..

    BalasPadam
  2. Tak pernah guna lagi... Tapi lama dah daftar...

    BalasPadam
  3. Mama xpenah guna lg shopback tp mmg menarik Sgt la sebab byk diskaun

    BalasPadam