Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

RAPH&REMY Sediakan Hadiah dan Keperluan Bayi Premium yang Comel!

Hadiah untuk Bayi


Apabila terbayang wajah bayi comel yang baru saja melihat dunia, kita juga turut merasa gembira dengan kehadirannya bukan? Kegembiraan ini jadi lebih bermakna dengan meraikan bayi baru lahir, memberi hadiah kejutan yang akan menjadi kenangan buat bayi dan juga kedua ibu bapanya. Kini, tidak perlu lagi susah hati untuk mencari hadiah dan barangan keperluan bayi yang comel. Cari saja di laman web RAPH&REMY.



RAPH&REMY adalah sebuah jenama Singapura yang menyediakan pelbagai barangan keperluan bayi premium daripada buluh. Pakaian, perhiasan dan kelengkapan bayi direka supaya bersesuaian dengan iklim tropika, memastikan bayi selesa apabila mengenakan produk mereka. Produknya pula sudah pasti berkualiti.

Mengapa buluh menjadi pilihan jenama RAPH&REMY? Kerana manfaat yang ada padanya seperti:
  • Serat semula jadi
  • 3 kali lebih banyak penyerapan daripada kapas
  • Keupayaan pelembapan semula jadi
  • Pengaliran udara yang bagus
  • Pengatur suhu
  • Anti bakteria
  • Anti kulat
  • Hypoallergenic

Kelengkapan Bayi di RAPH&REMY


Produk utama RAPH&REMY sudah tentu barangan berkaitan bayi. Mereka menyediakan set hadiah, Personalised Baby Gifts (hadiah bayi yang boleh diperibadikan), pakaian, produk seperti permainan dan kain yang sesuai untuk kegunaan bayi.

Jom ketahui antara barangan yang ada di

Personalised Baby Gifts (hadiah bayi yang boleh diperibadikan)

Nak hadiah lebih menarik? Apa kata kalau peribadikan hadiah dengan nama bersulam si comel pada sesuatu barangan, pasti ia menjadi hadiah istimewa buat si penerima. Boleh pilih warna produk dan nama bersulam yang sesuai lagi tu. Banyak barangan yang boleh diperibadikan, antaranya seperti…

Organic Bamboo Baby Blanket

Ia dibuat daripada 100% buluh organik, ini adalah kain yang paling mesra alam di planet ini dan setara dengan tempat tidur yang paling selesa di dunia. Uniknya, sifat kainnya mengatur suhu, bermaksud ia menjadikan bayi lebih sejuk pada musim panas dan lebih panas pada musim sejuk.



Fabriknya adalah OEKO-TEX® yang diperakui, sangat lembut dan halus seperti sutera, RAPH&REMY™ Organic BambooCloud™ Cooling Blanket bernafas (ada pengaliran udara) dan juga penebat. Antibakteria dan tiga kali lebih menyerap daripada kapas organik terbaik, kebolehan pelembapan semula jadi fabrik, menjadikan bayi selesa dan kering, bebas bau serta segar.

Ia secara semula jadi pelindung UV dan hypoallergenic - ia tidak akan menyebabkan tindak balas alahan. Salah satu kain paling lembut di dunia, buluh organik adalah bebas racun perosak dan sumber yang boleh diperbaharui.


Personalised Hooded Towel & Mitt Set

Set RAPH & REMY ™ Organic Bamboo Baby Towel & Mitt yang bagus dalam penyerapan dan lembut.. dibuat daripada buluh organik berkualiti terbaik. Tiga kali lebih penyerapan daripada kapas organik terbaik, tuala ini mengeringkan kulit bayi dengan cepat sambil menjadikannya hangat dan sangat selesa. Sarung tangan lembut sutera pula menjadikan waktu mandi lebih mudah. Ia mempunyai gelung gantung yang mudah digunakan untuk pengeringan dan penyimpanan.

tuala bayi


Ia adalah pilihan mesra alam, yang diperakui OEKO-TEX® dicampurkan dengan serat mikro untuk memberikan ketahanan itu, supaya tuala tetap lembut selepas dicuci dan juga tidak merekah. Bukan hanya salah satu kain yang paling lembut di dunia, ia juga merupakan sumber yang lestari dan boleh diperbaharui.

Hipoalergenik, antibakteria dan racun perosak, set ini dibuat dengan mengambil kira kulit sensitif bayi. Ia sesuai untuk kegunaan harian dan menjadi hadiah yang sangat praktikal dan ideal yang bersaiz sempurna untuk bayi baru lahir dan kanak-kanak sehingga 3 tahun.


Personalised Teethers

Salah satu aksesori yang patut bayi ada, teethers. Ia mudah dibawa ke mana sahaja dan tersedia dalam warna pastel pelangi yang menarik perhatian bayi.

teether


Produk buatan tangan ini diperbuat daripada manik silikon gred makanan 100% berkualiti tinggi yang bebas dari BPA dan kayu beech asli premium yang tidak dirawat - kayu keras yang tahan lama, lestari dan antibakteria secara semula jadi.

Manik-manik silikon lembut adalah ukuran dan tekstur yang sempurna untuk menenangkan dan mengurut lembut gusi yang sakit sementara cincin kayu beech dengan permukaan kerasnya memuaskan untuk bayi menggigit.


Bamboo Baby Swaddles

RAPH & REMY ™ Premium Bamboo Swaddles dibuat daripada 100% viscose buluh dan terdapat dalam pelbagai campuran warna khas yang dibuat hanya untuk koleksi mereka. Sutera lembut dan unik, fabrik cashmere like bamboo adalah pilihan terbaik dalam fabrik berkualiti. Ia tiga kali lebih menyerap daripada kapas biasa.

kain bedung bayi


Keupayaan bernafas (pengaliran udara) yang hebat dan semula jadi, kebolehan pelembapan kain menjadikan kulit bayi segar, kering dan bebas bau. Sifat kain yang mengatur suhu menjadikan bayi lebih panas pada musim sejuk dan lebih sejuk pada musim panas, ini mengurangkan risiko terlalu panas dan menjaga keselamatan bayi sambil memberi ketenangan kepada ibu bapa.

Sifat kain juga menjadikannya anti-bakteria, anti-kulat dan hypoallergenic. Pilihan fabrik yang sangat tahan lama dengan semua pelindung tiba di pintu anda sebelum dicuci dan dijamin kekal lembut selepas dicuci.

Kain bedung ini mempunyai pelbagai fungsi, ia juga boleh digunakan sebagai penutup penyusuan, cadar, kain burp, penutup teduh kereta dorong, playmats dan macam-macam lagi.


SootherBuddy Security Blanket

Lembut dan mewah, SootherBuddy ™ Security Blanket menawarkan keselesaan dan keselamatan kepada anak-anak kecil di seluruh dunia.

seimut bayi


Selalunya digunakan sebagai objek peralihan, reka bentuk asli RAPH & REMY ™ yang khas ini, adalah hadiah yang sangat praktikal. Ia dapat menenangkan bayi ketika mereka berpisah daripada ibu bapa mereka dan menghadapi suasana yang tidak biasa.

Pediatrik mengesyorkan agar bayi berusia enam bulan ke atas diberi objek keselamatan untuk membantu menghilangkan ketegangan dan kegelisahan mereka. Dibuat dengan velboa kelabu netral yang sangat lembut dan dilapisi dengan satin sutera, SootherBuddy ™ terbuka di bahagian depan untuk snuggling yang selamat dan selesa.

Reben yang dijamin kemas pada Security Blanket SootherBuddy ™ membuatkan ia nampak selesa dan bergaya. Ini akan menjadi teman terbaik bayi yang selalu ada di sisi mereka.


Apparel

Knotted Gowns

Di sinilah keselesaan dan fungsi memenuhi gaya. Item paling selesa yang dapat dimiliki oleh ibu baru untuk bayinya yang baru lahir.

Knotted Gowns


Fabrik Premium Bamboo Knotted Gowns adalah lembut bak sutera, meregang dan mengalirkan udara dengan baik tanpa merengsa kulit bayi. Bahagian depan butang bawah memudahkan untuk meluncur ke gaun tanpa melepasi kepala bayi. Bahagian bawah tali leher yang hanya perlu diikat, memudahkan kerja penukaran lampin.

Ia sangat selesa dan menjadi barang keperluan untuk setiap koleksi bayi yang baru lahir. Terdapat dalam pelbagai warna, dengan ukuran 0-3 bulan.


Baby Onesies

Premium Bamboo Onesies lembut bak sutera, meregang dan mengalirkan udara dengan baik tanpa mengganggu keselesaan kulit bayi. Ia sesuai untuk digunakan pada bila-bila masa.

Baby Onesies


Peregangan tambahan kain direka untuk mengikuti setiap pergerakan anak kecil anda. Item penting untuk setiap koleksi bayi baru lahir dan tersedia dalam pelbagai warna dalam saiz 0-3 bulan.


Baby Gift Sets

Terdapat 2 pilihan set hadiah terbaik untuk anda jika tidak mahu pening kepala memikirkan tentang barangan sesuai yang ingin diberikan kepada si comel.

Newborn Essentials Collection (Koleksi kelangkapan bayi baru lahir)

Ia adalah koleksi yang diperlukan oleh para ibu untuk menyambut bayi baru lahir ke dunia. Semua barang keperluan bayi baru lahir dalam satu set hadiah premium sesuai untuk bayi lelaki dan perempuan. Menariknya, warna barangan dalam set ini boleh dipilih mengikut citarasa masing-masing dan juga diperibadikan dengan nama yang disulam cantik.

hadiah bayi baru lahir


Koleksi ini juga merangkumi Beg Kanvas Tote Premium Raph&Remy, untuk memudahkan semua keperluan dibawa ke mana sahaja. Semua barangan dalam set ini diperakui OEKO-TEX®.

Koleksi barangan keperluan bayi baru lahir ini mengandungi:

  • Premium Bamboo Onesies – Duo Set (0-3m)
  • Premium Bamboo Knotted Gown (0-3m)
  • Premium Bamboo Swaddle
  • Premium Bamboo Mittens – Duo Set (0-6m)
  • Premium Bamboo Reversible Slouch Beanie (0-6m)
  • Premium Bamboo Baby Booties (0-6m)
  • Premium Bamboo Baby Socks – Duo Set (0-3 + 3-6m)
  • Premium Canvas Tote Bag
  • Gift Card


Set hadiah 7EssentialSomethings™

Ini pula adalah satu set hadiah yang boleh diperibadikan daripada 7EssentialSomethings™. Ia sesuai untuk kedua-dua jantina bayi lelaki dan perempuan.

hadiah bayi baru lahir


Set hadiah 7EssentialSomethings ™ yang lengkap mengandungi:

  • 1 x BubbleGummy™ Teether
  • 1 x Pond Pal Mascot
  • 2 x Premium Bamboo Swaddles
  • 1 x Organic BambooCloud™ Cooling Blanket
  • 1 x SootherBuddy™ Security Blanket
  • 1 x Changing Mat Clutch
  • 1 x Organic Bamboo Baby Towel & Mitt
  • 1 x Premium Canvas Tote Bag
  • 1 x Gift Card


Tertarik betul dengan set hadiah yang disediakan di Raph&Remy. Barangan premium dalam setiap set hadiah tersebut pasti menjadi hadiah istimewa buat si penerima.

Sukanya melihat pelbagai produk keperluan bayi di RAPH&REMY! Memang rambang mata dibuatnya kalau berada di laman web ini. Pelbagai barangan keperluan bayi dengan kualiti setanding harganya disediakan di situ.

Kalau anda nak tahu lebih lanjut tentang kelengkapan bayi dan juga ingin membuat pembelian, lawati laman web atau media sosial mereka seperti:

Laman web Raph&Remy: www.raphandremy.com
Instagram: https://www.instagram.com/raphandremy/?hl=en
Facebook: https://www.facebook.com/raphandremy/



1 ulasan for "RAPH&REMY Sediakan Hadiah dan Keperluan Bayi Premium yang Comel!"