Siapa Kata Dah Besar Tak Dapat Duit Raya? - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

18 July 2015

Siapa Kata Dah Besar Tak Dapat Duit Raya?

Siapa kata dah besar tak dapat duit raya? 

Gambar hiasan
Hehehe. Alhamdulillah. Tak sangka dapat jugak duit raya walaupun dah besar ni. Tu maknanya rezeki tau. Tak percaya jugak diri ni 'dah besar' walaupun sebenarnya kecik je ;)

Orang ikhlas nak bersedekah, apa salahnya kita terima dengan hati terbuka. ehehehe. Anda pula bagaimana? Dapat duit raya jugak?

Nak tempah design?

4 comments:

  1. Sama. ain pun still dapat . heheh . alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. dapat lah jugak duit raya...tapi tak sebanyak time kecik...sobbs..selamat hari raya !!

    ReplyDelete
  3. bnyaknya duit . hehehehe . lg besar , lg bnyak dpat duit :)

    ReplyDelete
  4. untungnya dapat duit raya hehe..tapi selalunya duit raya 'org dh besar' ni lg besar dr duit utk bdk kecik sbb dh pandai pgg duit sendiri kan hihi

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda