KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

18 July 2015

Siapa Kata Dah Besar Tak Dapat Duit Raya?

Siapa kata dah besar tak dapat duit raya? 

Gambar hiasan
Hehehe. Alhamdulillah. Tak sangka dapat jugak duit raya walaupun dah besar ni. Tu maknanya rezeki tau. Tak percaya jugak diri ni 'dah besar' walaupun sebenarnya kecik je ;)

Orang ikhlas nak bersedekah, apa salahnya kita terima dengan hati terbuka. ehehehe. Anda pula bagaimana? Dapat duit raya jugak?

Nak tempah design?

Kongsikan

Artikel berkaitan

Siapa Kata Dah Besar Tak Dapat Duit Raya?
4/ 5
Oleh

Langgan melalui email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk melanggan.

4 komen

Tulis komen
avatar
19.7.15

Sama. ain pun still dapat . heheh . alhamdulillah

Reply
avatar
19.7.15

dapat lah jugak duit raya...tapi tak sebanyak time kecik...sobbs..selamat hari raya !!

Reply
avatar
19.7.15

bnyaknya duit . hehehehe . lg besar , lg bnyak dpat duit :)

Reply
avatar
20.7.15

untungnya dapat duit raya hehe..tapi selalunya duit raya 'org dh besar' ni lg besar dr duit utk bdk kecik sbb dh pandai pgg duit sendiri kan hihi

Reply

Terima kasih atas komen anda