KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

07 September 2015

Dapat Hadiah Telefon Pintar

Dapat Hadiah Telefon Pintar

Beberapa hari lepas, saja cakap kat kawan telefon yang ada ni selalu buat hal, makin banyak masalah. Nak hantar kedai je. Tak terfikir pun nak beli telefon baru.

Tiba-tiba semalam kawan buat kejutan. Dia bagi bag kertas dan ada kotak di dalamnya.  Dapat hadiah telefon rupanya! Terkejut beruk I tau.
telefon pintar, smartphone
Telefon pintar yang dijadikan hadiah
Alhamdulillah, rezeki. Tak sangka kawan nak bagi hadiah macam tu. Katanya sempena ulang tahun hari lahir saya. Padahal bulan Oktober nanti :)

Apa pun terima kasih sangat2 kat kawan saya tu. Semoga Allah murahkan rezekinya, InsyaAllah.


HOTMengapa Allah Temukan Kita Dengan Orang yang Salah



Kongsikan

Artikel berkaitan

Dapat Hadiah Telefon Pintar
4/ 5
Oleh

Langgan melalui email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk melanggan.

10 komen

Tulis komen
avatar
7.9.15

wah,baik nya hati kawan bg telefon pintar lg..

Reply
avatar
7.9.15

hihiii bestnyaa
btw jemput join GA ni http://bajuwarnacoklat.blogspot.my/2015/09/giveaway-my-graduation-celebration.html

Reply
avatar
7.9.15

Alhamdulillah..rezeki advance ye..

Reply
avatar
8.9.15

baiknyaaa...untung la badan.. hehhee

Reply
avatar
8.9.15

nak kawan yg macam tu jgak.. hehe.. tahniah.. untung dia..

Reply
avatar
8.9.15

Wah bertuahnya dapat hadiah telefon pintar....Anyway rezeki jangan di tolak mush jangan di cari...hehehe...
:-bd

Reply
avatar
8.9.15

wahhh, dapat hadiah hp. kawan bagi pulak tu. hehe. bestnyaaa

Reply
avatar
ana
8.9.15

nak jugak..heheheh

Reply
avatar
12.9.15

syukur ada yang belikan di saat memerlukan

Reply

Terima kasih atas komen anda