Dapat Hadiah Telefon Pintar - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

07 September 2015

Dapat Hadiah Telefon Pintar

Dapat Hadiah Telefon Pintar

Beberapa hari lepas, saja cakap kat kawan telefon yang ada ni selalu buat hal, makin banyak masalah. Nak hantar kedai je. Tak terfikir pun nak beli telefon baru.

Tiba-tiba semalam kawan buat kejutan. Dia bagi bag kertas dan ada kotak di dalamnya.  Dapat hadiah telefon rupanya! Terkejut beruk I tau.
telefon pintar, smartphone
Telefon pintar yang dijadikan hadiah
Alhamdulillah, rezeki. Tak sangka kawan nak bagi hadiah macam tu. Katanya sempena ulang tahun hari lahir saya. Padahal bulan Oktober nanti :)

Apa pun terima kasih sangat2 kat kawan saya tu. Semoga Allah murahkan rezekinya, InsyaAllah.


HOTMengapa Allah Temukan Kita Dengan Orang yang Salah



10 comments:

  1. wah,baik nya hati kawan bg telefon pintar lg..

    ReplyDelete
  2. hihiii bestnyaa
    btw jemput join GA ni http://bajuwarnacoklat.blogspot.my/2015/09/giveaway-my-graduation-celebration.html

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..rezeki advance ye..

    ReplyDelete
  4. baiknyaaa...untung la badan.. hehhee

    ReplyDelete
  5. nak kawan yg macam tu jgak.. hehe.. tahniah.. untung dia..

    ReplyDelete
  6. Wah bertuahnya dapat hadiah telefon pintar....Anyway rezeki jangan di tolak mush jangan di cari...hehehe...
    :-bd

    ReplyDelete
  7. wahhh, dapat hadiah hp. kawan bagi pulak tu. hehe. bestnyaaa

    ReplyDelete
  8. nak jugak..heheheh

    ReplyDelete
  9. syukur ada yang belikan di saat memerlukan

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda