Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

First Beauty Box Giveaway by Us with Love ❤

Beauty Box Giveaway

Menariknya giveaway yang Mai sertai kali ni! Menarik sebab penganjur First Beauty Box Giveaway by Us with Love ❤ iaitu Mellya, Mrs Pip, Aira, SyahirahValiant, dan Siqahiqa nak hadiahkan beauty box kepada seorang pemenang. Wah, bestnya kalau dapat beauty box tu kan, macam-macam ada dalam satu kotak tu. Boleh cuba produk yang ada dalam beauty box tersebut nanti. InsyaAllah jika rezeki terpaut di sini, merasalah juga nanti mencuba hadiah yang disediakan.

Wanita dengan produk kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Kalau anda berminat untuk sertai giveaway ini, klik terus banner di bawah. Mudah saja syarat-syarat yang perlu diikuti.

Beauty Box Giveaway
KLIK BANNER UNTUK SERTAI GIVEAWAY INI
Instagram: @maisarah_humaira


First Beauty Box Giveaway by Us with Love ❤ , bermula dari 20 September 2017 sehingga 20 Oktober 2017. Jom sertainya. Semoga berjaya!


Jika anda suka post blog ini, anda juga boleh melawat laman web rakan saya di https://www.beautisdom.com, anda akan dapati lebih banyak posts tentang pelbagai info yang berguna seperti ini. Semoga hari anda indah selalu!


8 ulasan for "First Beauty Box Giveaway by Us with Love ❤"

  1. thanks sudi join and thanks for the great yet simple post :D good luck ye ^^ Ada changes sikit dekat pihak sponsor, nanti check balik ya. hehe Senarai peserta disini >> http://mellyacrayola.blogspot.my/2017/09/senarai-peserta-first-beauty-box.html

    BalasPadam
  2. hai awak.
    blogwalking sini.
    semoga murah rezeki awak ^_^

    https://kanvasdakwat.blogspot.my/2017/10/first-beauty-box-giveaway-by-us-with.html

    BalasPadam
  3. DSYS (@_-)

    https://belogsjm.blogspot.my/2017/10/first-beauty-box-giveaway-by-us-with.html

    BalasPadam