Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Design Template Responsive Blog Ombak Bergigi

Design Blog Ombak Bergigi Tema Gaya Hidup


Design blog murah | Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Selamat menjalani ibadah puasa semua umat Islam. Kali ini Mai nak kongsi artwork yang dah beberapa minggu siap tapi baru ini nak cerita 😁  Artwork kali ini ialah design template responsive Blog Ombak Bergigi.

design blog murah

Pemilik blog Ombak Bergigi ni nak blognya nampak simple dan kemas dalam masa yang sama nak juga nampak comel dengan gabungan dua warna lembut. Kelabu dan merah jambu dipilih menjadi warna tema blog ini. Elemen bungaan juga diletakkan pada header, footer dan banner blog bagi menambah seri blog ini.

Blog pakej 2
Blog Ombak Bergigi (https://ombakbergigis.blogspot.my/)

design blog murah

Yang anda lihat ini adalah template penuh blog Ombak Bergigi. Template blog ini adalah responsive dan mobile-friendly. Anda boleh lihat template blog yang responsive ini melalui paparan smartphone anda atau semak di responsivedesignchecker.com

Ini pula adalah banner blog

design blog murah

Haa.. macam mana? Berminat untuk membuat tempahan design atau edit blog dengan harga yang berpatutan? Jangan segan, hubungi je Mai. Macam-macam tema blog seperti blog peribadi, blog perniagaan, blog persatuan, blog sekolah dan lain-lain lagi Mai boleh reka mengikut kehendak dan citarasa anda, InsyaAllah.

Untuk sebarang pertanyaan atau membuat tempahan, boleh hubungi Mai melalui:

Facebook: FB page - MaisarahSidi.com atau
Email: maigraphikdesign[at]gmail.com atau
Whatsapp: 012-583 1965 (Maisarah)

Klik sini untuk lebih lanjut tentang tempahan dan harga design


8 ulasan for "Design Template Responsive Blog Ombak Bergigi"