Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Kempen 1 Million Happy Members Sushi King Tawar Hadiah Lebih RM1 Juta

Sushi King Meraikan satu juta ahli dengan ganjaran lebih RM1 Juta


Apabila teringin nak makan sushi atau makanan Jepun yang seangkatan dengannya, restoran Sushi King menjadi pilihan utama Mai. Tak ragu-ragu bila datang sini kerana premis makanan Sushi King di Malaysia merupakan pemegang Sijil Pengesahan Halal Malaysia.

Sebelum membeli-belah barangan keperluan Isnin petang tempoh hari, Mai bersama ibu singgah makan di Sushi King. Macam-macamlah yang dipesannya heee. Yelah dapat potongan 20% untuk semua item pada weekdays, bermula jam 3 petang sehingga 6 petang. Memang syok lah makan waktu Happy Hour ni!
Sushi King


Kalau anda nak tahu, Sushi King yang merupakan rangkaian restoran sushi Jepun terbesar di Malaysia, telah mencapai pencapaian penting sebanyak satu juta ahli dalam program kesetiaannya yang terkenal melalui Aplikasi Sushi King pada Mac 2023. Untuk menyatakan penghargaan mereka kepada pelanggan setia mereka, Sushi King sangat teruja untuk melancarkannya Kempen 1 Juta Ahli Bahagia menawarkan hadiah bernilai lebih RM 1,000,000 dari 1 Mei hingga 31 Mei 2023!

Bermula hari pertama bulan Mei dan seterusnya, ahli Sushi King boleh menyertai kempen Spin and Win dengan setiap perbelanjaan RM50 dalam satu resit. Lebih tinggi jumlah yang dibelanjakan, lebih besar peluang anda untuk memenangi hadiah eksklusif termasuk perjalanan ke Jepun, telefon Oppo N2 Flip, Apple Watch SE, 600,000 jumlah Mata Smile dan banyak lagi.

Sushi King

Pencapaian satu juta ahli dalam program kesetiaan Sushi King adalah bukti kecintaan ahli terhadap Sushi King dan budaya makanan Jepun, dan kempen ini merupakan tanda terima kasih oleh Sushi King kepada semua satu juta ahli yang telah menjadikan Sushi King Tempat Happy Sushi mereka. Melalui rasa cinta bersama terhadap masakan Jepun ini, Sushi King komited untuk terus menyediakan masakan dan pengalaman Jepun yang berkualiti kepada semua.

Encik Hiroki Mori, Pengarah Urusan Sushi King Sdn. Bhd berkata, "kami amat berterima kasih dan merendah diri kerana pengguna kami yang telah lama menyokong membolehkan kami mencapai pencapaian satu juta ahli yang gembira ini. Kami berharap dengan menjalankan kempen ini, kami dapat membalas budi kepada pelanggan kami dan meningkatkan pengalaman makan mereka".

Sushi King
Makan-makan di restoran Sushi King

Sejak melancarkan program kesetiaannya pada Januari 2019, Sushi King telah menyediakan pengalaman bermanfaat yang membolehkan ahli memperoleh dan menebus Mata Smile, Ganjaran Hari Lahir, Ganjaran Kejutan, Setem Senyuman dan banyak lagi. Melalui program kesetiaan ini, ahli akan menjadi antara yang pertama menerima kemas kini terkini tentang promosi Sushi King, menikmati ganjaran kejutan di Happy Sushi Place mereka dan banyak lagi!

Tambah Encik Hiroki lagi, "di Sushi King, kami berbesar hati untuk menjadi sebahagian daripada kehidupan pelanggan kami dan berkongsi minat kami untuk masakan Jepun dengan lebih satu juta ahli yang gembira. Matlamat kami adalah untuk membawa kebahagiaan dan 'Senyuman' sebenar pada wajah ahli kami melalui inisiatif program kesetiaan kami yang berkembang. Semasa kami meraikan lebih banyak kejayaan, kami tidak sabar-sabar untuk melayani pelanggan kami dengan lebih banyak promosi menarik dan tawaran menu baharu yang lazat dalam pengalaman menjamu selera yang menyeronokkan yang patut mereka terima."

Sushi King

Anda yang penggemar makanan Jepun tu, cepat sertai kempen Spin and Win ini dan berpeluang memenangi hadiah luar biasa berupa perjalanan hadiah utama ke Jepun, telefon Oppo N2 Flip, Apple Watch SE, 600,000 jumlah Mata Smile dan lebih banyak hadiah menarik bernilai lebih RM 1,000,000!

Walaupun anda belum menjadi ahli, anda masih boleh menjadi sebahagian daripada perayaan ini dengan Sushi King dengan memuat turun Apl Sushi King sekarang daripada Google Play Store, Apple App Store atau Galeri Aplikasi Huawei dan daftar hari ini.

Untuk maklumat lanjut tentang kempen Spin & Win Sushi King’s 1 Million Ahli Bahagia, layari laman web rasmi di www.sushi-king.com, dan ikuti akaun media sosial Sushi King di Facebook (@sushikingasia) dan Instagram (@sushikingmalaysia).


Catat Ulasan for "Kempen 1 Million Happy Members Sushi King Tawar Hadiah Lebih RM1 Juta"